Skip to content

Succesvolle tweede editie van Paaspop Academy

Op 17 april brachten 200 festivalorganisatoren, marketeers, docenten en studenten een bezoek aan de Paaspop Academy.
Voor de pauze had Jan Douwe Kroeske een geanimeerd gesprek met sportmarketeer Bob van Oosterhout, die vertelde over zijn ervaringen in de sportwereld, en vervolgens parallellen trok en kansen benoemde voor muziek en festivals, in relaties tot merken en samenwerking. Het gehele gesprek is terug te bekijken via deze link.
Na de pauze leidde Jasper van den Dobbelsteen een panel over tailormade festivals, dat ook integraal terug te bekijken is, waarna student Sjoerd Vermaak afsloot met een korte presentatie over de kracht van muziek.
Het evenenement is georganiseerd door vierdejaars studenten van FontysACI en werd ook online rechtstreeks uitgezonden.

Vervolgens heb ik als intermediair tussen Paaspop en Fontys ACI een deel van de bezoekers meegenomen op een rondleiding over het Paaspopterrein, waarbij we op verschillende plekken gedetailleerde toelichting kregen van experts (producenten, decorontwerpers, technici en artiesten). Er werd afgesloten met een netwerkborrel en de pizza’s van Old Scuola.

Paaspop Academy 2014